Leta i den här bloggen

måndag 8 mars 2010



Dagen till ära har spenderats med Fröken Björk och när nu är jag hemma igen. Tänkte förbereda lite mat och städa upp lite i den här "knarkarkvarten" innan Jimmy kommer.. Lägger mig rak-lång på golvet o sneglar på kassarna jag "som av en händelse" fick med mig hem från stan...

Lite feelgood grejer because im worth it :)...

Helgen har varit lugn och så mysig.. Lite överväldigande att uppleva sina egna barndomskänslor igen Fast i ny tappning. Jimmy kom o hämtade mig o Tudor på stan i fredag och hade med sig Nea i bilen.. Hela gänget åkte och handlade allt vi ville ha i helgen.. Hemma i rallabo lagade vi tacos o kröp ihop alla 4 i en hög i soffan framför tv´n. Fick samma känslor som jag fick när jag själv var ett barn och fredagen infann sig. På den tiden man var helnöjd om man fick titta på "nöjesmasakern" och äta dillchips mellan mamma och pappa på fredagskvällen.

Köpte förresten min älskade gamla "oleo curl" av Kerastase i går.. Attans vad locking man blir.. Lejonhår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar