Leta i den här bloggen

måndag 15 mars 2010

Livet som hemmafru på Fabriksgatan
Jimmy gosar med lillskrutten








Märker att min blogglust avtar kraftigt då livet flyter på bra.. Känner mig plötsligt varken vilsen eller velig och därför blir lätt mina blogginlägg oinressanta för läsaren.

Vem vill läsa om en perfekt nöjd människa? Hur tråkigt är det inte att läsa om andras lycka? Själv tycker jag inte alls om det (kalla mig ond då!). När jag läser vill jag läsa om människor som lever livet som det är, jobbigt, svårt med omöjliga val och dilemman.

Hur som helst så skriver jag ju faktiskt denna blogg i första han för mig själv så jag bestämde mig för att skriva ändå.
Helgen har varit bra.. Fullt upp.. Fredag börjar med AW på absint för att fortsätta med en middag på Church street saloon. Lördag vart det brunch och kvällen spenderades hemma hos Titti och Alexander på shoemakerstreet. Värsta pargrejjen:). Söndag så åkte vi faktiskt förbi Forsbacka på bröllopsmässan som hölls i helgen. FÖR SKOJ SKULL!!! Ta det lilla lugna.. Men det var roligt att se klänningarna, blommorna, ballongerna och håruppsättningarna..

Idag har jag lekt hemmafru på fabriksgatan i strömsbro. Tvättar(fast något har jag definitivt gjort fel då den vägrar centrifugera) Vikt tvätt och diskat o grejjat lite.. Tudor verkar känna sig hemma men ligger mest o väntar på att Nea ska komma hem... Hon kommer snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar