Leta i den här bloggen

tisdag 16 november 2010

Demonfobi


Vad tycker ni? Börjar det synas? V 14 nu men går in i vecka 15 i morgon


I Helgen lastade vi in oss i bilen för att ha en mysig heldag i Uppsala.. Någon shopping vart det inte direkt.. Svårt att hitta nått att köpa och man är mest ute efter nått man kan ha på sig i Thailand.. Men efter shoppingen så hälsade vi på Gusten och Jessica i deras fina hus och gick ut och åt med dom på en fantastiskt mysig restaurang som hette "Domtrappkällaren". Rekommenderas varmt. Efter det vart det bio. Paranormal Activety 2... Nu är jag rädd för demoner.. Tänker på det varje gång jag ska gå upp och kissa på nätterna (och det är ju inte bara en eller 2 gånger som man går upp och kissar).



Känner mig lite skåpig måste jag erkänna :S


Tudor har fått en jättefin röd polotröja med en snögubbe på ryggen. Den ska han få ha på sig nu när vintern är här med buller och bång och han är ju en riktig liten fryslort min lill-kille :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar