Leta i den här bloggen

tisdag 9 november 2010

längtan!

Fröken Preggo efter att ha dissat kalaset på helt enkelt i lördags
De vackraste Liljorna från Hella när hon kom på lunch förra veckan

Lilla Elvira kramar sin fina ponny Neon i stallet för 2 veckor sedan


Tiden går sakta när man väntar!
just nu består mitt och Jimmys liv av att vänta. Vänta på att min mage ska växa och se något livstecken där innifrån, vänta på att sätta oss på ett flygplan och dundra iväg till thailand i 2 veckor i december och vänta på våren och att få träffa den lilla bebisen som är så efterlängtad.
Under tiden försöker vi göra tillvaron så draglig som det bara går när man bara väntar och väntar. Jag har precis börjat må bättre och kräks inte varje dag längre. Jag har börjat simma på fjärran var och varannan dag för att få motion och styrka. Snabba promenader och spinning kändes inte bra och luften tog slut men simningen känns förträffligt bra och jag hoppas det hjälper.

Vi har gått 13 fulla veckor i morgon och snart ska man väl kunna urskilja att man är gravid och inte lönnfet? Jag längtar dit :).
Det är mycket att längta efter nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar