Leta i den här bloggen

måndag 18 oktober 2010

Björnbär, hallon, tända ljus och Mama
Uteliggare alá Strömsbro:). (Jimmy eldar löv på gården)

Två dagar har jag inte mått illa!! Yeey!!
Mina dagar förra veckan såg ungefär ut såhär.
kl 05.00: Gå upp och äta något för att slippa må illa (vanligen yoghurt)
kl 05.20: Kräkas upp det jag åt kl 05.00
kl 05.30: somna om av utmattning
kl 09.50: vaknar igen, hungrig som en örn
kl 10.00: värmer Jimmys matlåda som han glömt som vanligt.
kl 10.45: spyr upp Jimmys matlåda som han glömt som vanligt.
kl 11.00: stapplar ut med Tudor och försöker undvika att skrämma grannarna eller att kräkas i deras buskar.
kl 12.00: Åker hem till mamma och kräks i hennes diskho det första jag gör.
Osv osv

Nu har det faktist inte sett ut på detta vis på hela 2 dagar och jag håller tummarna för att jag faktiskt är förbi denna period men jag tänker inte ropa hej än.

Det som är värre är att min astma fortfarande inte är så mycket bättre. I natt fick Jimmy sova på soffan eftersom jag levde rövare i sängen med olika "yogaställningar" och både dörrar och fönster öppna. Usch och fy!
Var till barnmorskan i förra veckan också. 2 kg upp från förra gången och förra gången var jag 3 kg upp från innan jag plussade så totalt 5 kg upp då på 10 veckor. Fantastiskt när man kräks så mycket som jag.
Helgen har Jimmy fixat och donat på tomten och vi hade mina föräldrar på fika i lördags. Lugn och skön helg.
Ikväll har Jimmy varit på sin Judoträning och jag har haft tjejkväll här hemma med Tända ljus, hallon och björnbär och Mama-tidningar som jag fick en hel trave av bästa Fia när jag var där:).

1 kommentar:

  1. Gogumma.... lider med dig och såååååå glad om det är över, phu!
    Hoppas vi ses snart igen, kram kram

    SvaraRadera