Leta i den här bloggen

söndag 27 februari 2011

Oj vad en liten vanlig grej sliter på kroppen nu. Igår åkte jag till Uppsala för att äta middag med min brorsdotter och hennes vänner. Idag är min kropp helt slut och knakar och knäpper i rygg och nacke nå fort jag rör mig.

Mysig middag och god mat och det är intressant att lyssna på vad ett gäng tjejer i 25 års åldern tänker och tycker (även om ljudnivån var aningen hög ibland). Roligast hade jag åt Lindas historier om Jessica som barn.

Idag kommer Mina föräldrar och Jimmys föräldrar på middag. Det blir Jimmys UNDERBARA porterstek. Ser iof ut som jag redan ätit upp steken om man tittar på mitt ansikte nu haha..


Min fina gravida brorsdotter
Några av hennes vänner har fastnat framför fejjan

Ansiktet börjar se lite uppblåst ut nu men jag hänvisar till Ebbas inlägg :)

http://blogg.svt.se/ebba/2011/02/svullen-jag-naha/
Min fina karl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar