Leta i den här bloggen

tisdag 22 februari 2011

Tudor hos veterinären förra veckan. Det var inget som helst fel på den lilla pojken sade veterinären och sedan fick vi betala 500 kronor för det :O. SÅ är det. Känns bättre att vara säker iallafall.. Hela mottagningen stannade av när vi kom in för alla ska hälsa på lilla Tudde. Han är väl uppseendeväckande söt som veterinären så fint sade :)
Alla hjärtans dag var förra veckan och jag har börjat förstått att min underbara man är en hejjare på att skriva romantiska kort. Jag lade detta tillsammans med det jag fick den dagen vi fick reda på att vi var gravida.
Håret är ju helt galet tjockt nu. Känns som jag inte tappar ett enda strån när jag borstar så jag får väl njuta av det så länge det varar. De säger ju att man tappar mängder sedan när man ammar.


Igår hade vi tjejfilmkväll på vinden här hemma... Fantastiskt otäck film vid namn "Shelter" skakade om oss alla fyra. Mysigt var det uppe på vinden också. Vi borde ta och göra nått av den ytan så fort som möjligt.

Annars flyter allt på som det ska (hoppas jag). Magen växer och blir spändare och hårdare för varje dag. Jag är konstant hungrig och när jag inte får mat precis då så känns det som om jag svälter.

Idag tar jag en lugn dag hemma.. pular lite och gör fint. Känner att jag inte har någon lust att ge mig ut på några eskapader. Imorgon kan det bli en tur till IKEA kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar