Leta i den här bloggen

söndag 28 februari 2010



Har blivit med pojkvän... Shit vad vuxet allt blev plötsligt, Fick nyckeln till han lilla lya igår när det var slagerfestival och rödvin och vi har suttit ihop som siamesiska tvillingar sedan vår första dejt 7 februari.

Känner mig lugn i hans famn och han balanserar mig på ett fantastiskt sätt...

Knepigt de där med kärlek.. När man är i detta stadie så kan man faktiskt känna att nää.. Nu måste jag var själv.. så då knallar jag iväg till ett annat rum och börjar genast sakna hans händer.

2 kommentarer:

  1. Åh, underbar känsla det här med kärlek!
    Ni är så fina ihop mitt hjärta, kram S

    SvaraRadera
  2. Tack gumman... Vi får ta en playdate med karlarna våra snart så alla kan leka haha.. Sp fort Fru Edelbrock kan sopa i sig vin igen :). Pussar

    SvaraRadera