Leta i den här bloggen

tisdag 16 februari 2010

This is bound to be a while...

Blivit väckt minst hundra gånger av min lilla bulldogg inatt.. Ibland känns det som jag inte vet vad han vill ibland.. Han vaknar och rantar runt i sängen som en förtvivlad själ och jag försöker allt... Kollar att det finns fräscht vatten och mat, går ut med honom (trots att han var på en rejäl långis kl 22.30), klappar och gosar o småpratar lite med honom men ICKE. Vet inte om han är sjuk när han gör såhär för de flesta nätter somnar han innan mig o vaknar även efter mig men då och då så är det bara tji...

Vintern fortsätter att ligga över mig likt en blöt filt. Det snöar utanför mitt fönster as we speak men något har lättat mitt hjärta en aning. Stegen känns lättare och jag ler och skrattar oftare. Pratade om det med mina älsklingar storfiskarn och semlan igår och jag får bara positiva vibbar av detta... Hawaii på den...

På tal om mina älsklingar Storfiskarn och Semlan så hittade jag denna lilla annons i söndastidningen (alla hjärtans dag)



Jag vet att det är svårt o se men det är Semlan jag och Storfiskarn och texten lyder

"EMT

Semlan och Barbie jag älskar er från botten av mitt hjärta
Storfiskarn"

Fint va?!

Älskar dig med storfiskarn min :)

Orginalbilden..

Fick förövrigt en oväntad "allahjärtanspresent" tillika denna härliga söndag som fick mig att tindra lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar