Leta i den här bloggen

fredag 12 februari 2010

MELODIFESTIVAL

Japp.. Så står jag, Semlan och fiskarn i baren på Harrys igår o såg ut som "fucking queens" (hell yeah!! haha) när det gled upp några lusekoftsbärande riksdorks bakom oss.. Vi började som vanligt med att totalignorera dessa stackare men när de börjar prata så hade vi ju inget val än att titta upp från våra vinglas med en extremt inövad och utsökt uttråkad blick... pojkarna stammade fram något som var ganska oförståligt ett tag och Semlan suckade högt för att sedan se ner i glaset igen... Men plötsligt började deras ord få mening..

-Tycker ni om sånt här? Vi har 5 biljetter men vi går inte på sånt här... Vill ni ha dom??

lusekoftsgrabbarna lägger upp en bunt biljetter till melodifestivalen på bardisken...

Tackade artigt Ja och fick 2 biljetter i handen och männen lufsade vidare tillbaka till sitt bord med en varsin öl...

Man är för skadad av karlars konstanta stötande att man inte på något sätt kan tro att någon skulle vilja ge bort någonting av ren godhet.. Usch vad jag kände mig som en cynisk och bitter människa..

Tack kära lusekoftsgrabbar, kommer ha väldigt skoj på lördag thanx to you... och någon annan...


Förövringt så är det enda bra med denna fruktansvärt kalla och jobbiga vinter att jag fått god användning för mina vackra mössor...
Here I am sporting brunminksmössan som min morfar tillverkade någon gång på 50 talet..






Over and out

2 kommentarer:

  1. Hai mmm hai mmm hai mmm hai hai hai! *hahahahahahahahaha* Ser du hur jag dansar. En fot fram och tillbaka, armarna i kors.
    Love u!

    SvaraRadera
  2. Ditt lilla troll... JAja.. häckla mössan då.. Jag älskar dig iallafall

    SvaraRadera