Leta i den här bloggen

torsdag 4 februari 2010

Round up the girls, its time to bounce

Känner mig galet uttråkad idag.Kan något hända? Av någon anledning så är jag helt känslomässigt avtrubbad nu för tiden. Kan någon bara söka upp mig och skaka om min värld lite.

Har funderat lite på vad den personen som ska kunna nå mig måste besitta för personlighetsdrag.. Sanningen är nog att jag är så fruktansvärt egocentrerad att jag enbart blir måttligt intresserad av en man om de är en exakt motsvarighet till mig själv. Någon som kan få mig att skratta högt, någon med en massa självdistans men väldigt medveten om sitt yttre. Någon som är intresserad av världen utanför och framförallt intresserad av mig på ett personligt plan..

Finns det något värre än att gå ut med en kille som knappt vet vad man heter i efternamn?? Tro mig, de finns därute. De som snöar in på sitt och får än att gäspa stort efter de har fört monolog i 3 timmar om sig själv och deras fruktansvärt ointressanta liv. En gång för ganska länge sedan dejtade jag en kille som ringde mig för att berätta vad han hade ätit den dagen.. Jag skojar inte. Han höll väl på med kroppsbyggning (som de flesta av mina oviktiga parenteser har gjort). Jag lyssnade inte direkt på vad han sade men han hade säkert ätit korngryn och tonfisk.. Det gör dom väl jämt.. Fy fan.

Anyway.. Är du rolig, pratig, stilig, modemedveten, intresserad av omvärlden, sportig, älskar djur och barn( gör de inte det så är det onda människor), har glimten i ögat, har ett rikt liv med mycket vänner ( så du inte behöver hänga på mig 24-7) över 179 cm och väger helst över 80 kg (taniga sparvar undanbedes) så är ni väldigt välkommen att kontakta mig. Vore ju awesome om du skulle finnas:)

De flesta ryggradslösa amöbor man träffar nu för tiden ger mig sura uppstötningar

Puked in my mouth

1 kommentar:

  1. Vilken fin liten kontaktannons du har lagt ut här då skruttan min! Är du så uttråkad? Du kan väl ta av ditt träd med karlar. Nog för att en del kvistar och grenar är amöbor men det är sånt som vi tjejer kan fixa... Eller hur?! ;)
    Love U Boo

    SvaraRadera