Leta i den här bloggen

torsdag 13 oktober 2011

Jag tror faktiskt att det var en vecka sedan jag bloggade nu. Dagarna bara springer ifrån mig tror jag och jag hinner inte med mycket alls.





Morris döptes i lördag, vilket var väldigt lyckat. Det kom mycket familj och vänner och Morris vart inte ett dugg ledsen när han fick vatten på sig. Tyvärr hinner man ju inte umgås med alla som kommer på en sån där tillställning. Man far runt och tittar att alla har det bra men man hinner knappt säga hej eller hej då.

I måndags var det dags för en efterlängtad fika med Sophie och Fia. Man har ju aldrig tid att träffas längre men vad bra det känns när man väl har gjort det.

På tisdagen var det dags för sång och musik på öppnis igen. Morris och jag börjar kunna sångerna nu så det är lättare att hänga med. Ja, kanske inte Morris, men jag i alla fall. Det var lika mysigt denna gång och det kommer troligtvis bli en stående punkt på vårt veckoschema.

Igår, onsdag var det avslutning på babysimmen. Morris fick ett fint diplom. Föräldrarna fick fika. Jag funderade på om jag skulle anmäla honom på fortsättningskursen på en gång, men jag känner nog att jag vill vänta lite. Tar nog fortsättningen till våren när han är lite större.

Mamma kom med en jättekasse med trattkantareller som 
Jimmy rensade så fint igår kväll. Nu ligger dom på torkning,



Jag och Morris i måndags em.

Nu sover lillen här bredvid, lika söt som vanligt.



Nu nalkas det helg igen och det är väl det det skönaste som finns. Vem älskar inte fredagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar