Leta i den här bloggen

lördag 1 oktober 2011

Underbara lördag!

Idag skulle jag egentligen tagit sovmorgon. Jimmy gick upp med lillen efter en riktigt jobbig natt där lillen nog drömde en massa otäckt eftersom han grät i sömnen fler gånger. Trots att jag fick sovrummet för mig själv och inte hade sovit mer än 1 timme sammanlagt under natten så kunde jag inte sova mer. Jag gav upp att försöka vid 9 och gick upp.

efter en lång seg morgon så bestämde vi oss för att gå på matchen på läckerol arena. Brynäs mot AIK och mormor fick vara barnvakt några timmar. Mormor (mamma) bjöd även på sina underbara köttbullar innan vi styrde vår kosa mot läckerolen. Morris fick en brynäsbody och mössa av morfar på matchen och Brynäs spöade AIK med 4-3 :)



Nu han min älskade bebis somnat i min famn framför tv och snart väntas "the roast of Charlie Sheen" och en påse skumbananer.. Kan bli magiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar