Leta i den här bloggen

fredag 30 september 2011

Varit på urmysig födelsedagsmiddag hos Vickan ikväll..

Jag hade noooga beräknat allt jag skulle äta så jag inte skulle gå över gränsen. Behöver jag säga att det sprack? Vickan serverade (förutom den goda tacobuffén) en "mjölkchokladpannacotta" som jag bara tänkt smaaaka liiiite på.. Det slutade med att jag likt en crackpundare, maniskt slickade i mig det sista ur min kopp och sneglade om någon lämnat lite i sin....


Vid 9 tiden började det verka lite i mammahjärtat.. Halv tio var det definitivt dags att köra hem i ilfart för att försiktigt få pussa på min lilla groda och min stora groda med för den delen..



Allt hade gått bra här hemma när jag var borta och nu är det snart dags att krypa ner och få en mysig sovmorgon imorgon..:).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar