Leta i den här bloggen

onsdag 21 september 2011

Lovsång

Här fortsätter vi att snora. Jag har hostat hela natten medan lillen verkar iallafall sovit ganska gott men nu när han vaknat så ser man hur snorig han är lillhjärtat.

Jag kan varmt rekommendera "otri babys" Nässug för bebisar.. Kändes som en konstig mackapär när jag fick den i handen men den gjorde verkligen jobbet.

En annnan jag tänker hylla i detta inlägg är min vovve. Jösses vad folk målade fan på väggen när jag var gravid. Alla sade att jag troligen skulle lära göra mig av med min älskade bulldog då han skulle bli svartsjuk på bebis osv. Tudor har uppfört sig exemplariskt mot vårt nytillskott.. Det enda jag behöver oroa mig för är att han ska slicka bebisen i ansiktet, vilket är något han gärna gör.


Mamma har varit här och hjälpt till med Morris i 2 två dagar då jag varit så snuvig och trött. Hon är helt fantastisk min kära mamma som ställer upp så fort man behöver henne..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar