Leta i den här bloggen

fredag 23 september 2011

Fredag, vad härligt..

Idag har lillen och jag varit på äventyr med mormor. Vi tog bussen ner på stan. Faktiskt så är det mycket smidigare att ta bussen än att ta bilen. Jag hatar att knöla med att vika ihop vagnen och försöka spänna fast en ursinnig Morris i bilbarnstolen.


                                                             Morris åker buss :)
Lite shopping blev det. Jag köpte ett par nya skor och Morris fick en liten Apa som skrattar också åt vi på Mac donalds jag och Morris mormor, Morris fick mjölk :).


                                                         Morris med hans fina Mormor

När vi kom hem har Morris badat balja och nu sitter han i pyjamas i mitt knä och kommer nog somna snart.



 Trevlig fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar