Leta i den här bloggen

torsdag 15 september 2011

Torsdag

Mina älsklingar på Babysim

Oj vad mycket leksaker man kan samla på sig på 4 månander


Ute blåser det snålt och promenaden med vovven blev kortare än tänkt idag.. Jag har som tur var har jag en hund som inte heller gillar att vara ute i regn och snålblåst. Han gör vad han ska och sedan springer han hemmåt för att få kura ner sig i sin korg medan jag matar lillen.

Äntligen har jag börjat känna att det finns en viss rutin i vardagen. Jag vet ungefär när lillhjärtat kommer vilja sova och hur länge. Detta underlättar en hel del i vardagen när man vill hinna med saker.

Denna vecka har varit full med aktiviteter (precis som det ska vara). Måndag vart det IKEA, Valbo och Lundins. Tyvärr inget fynd dock.
Tisdag gick vi på långpromenad och sedan åkte vi till Johanna och Althea och åt lunch.. Lilla Althea och Morris har börjat sett varandra och det dröjer nog inte så länge så kommer de börja leka ihop.
Igår var det Babysim igen. Morris gjorde sitt första dyk och det gick långt över förväntan. Inte en tår så långt ögat nådde. Simfröken kallade honom för "coola Morris" och mamma var mäkta mallig.

För mamman går hennes lilla projekt fortfarande bra. -8 kg nu sedan jag började 1 augusti :). Viktklubb.se är faktiskt ett fantastiskt redskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar