Leta i den här bloggen

måndag 29 augusti 2011



I dag är det måndag igen. Som vanligt på hösten så fylls jag med en massa ny energi och inspiration både när det gäller mig själv och mitt hem.

Denna vecka stod vågen på -1,8 kg. Så skönt att känna att det går neråt och snart har jag nått en milstolpe. Sedan jag började 1 augusti har jag tappat 4,8 kg :). Det är ca 1 kg i veckan.

Mina nära och kära vill gärna uppmuntra mitt slit. Jimmy kom hem med ett par nya Pumaskor i fredags för att jag har gnällt på att mina gamla jumpadojjs inte håller måttet längre. Min svärmor tryckte en 5 hunka i handen på mig i lördags och uppmanade mig att "unna mig något fint" Vilket jag absolut inte har svårt för att göra. Det vart en nya kappa inför hösten. Lite av samma typ som jag brukar köpa men lite mera svängd i nederkanten. Man ändrar inte så fasligt mycket på sin stil nu när man kommit upp i 30 års åldern. Man har hittat det man gillar och det man passar i och det håller man sig till, även om det varierar lite när modet svänger.


Denna ska jag svänga runt med i höst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar