Leta i den här bloggen

lördag 6 augusti 2011

Min finaste unge...

Japp då har man snart gjort en hel vecka med pointsräkning och nästan tappat 2 kg denna vecka. Så himla skönt att kommit igång och jag tycker inte ens att det varit någe jobbigt, bara oerhört fridgivande att äntligen vara på väg tillbaka. Men det är långt kvar. Lite över 20 kg skulle jag vilja tappa för att vara nöjd men jag börjar med delmål 1. 10 kg.

Idag har jimmy spelat match med gubbarna på Hille IP. Jag, Morris o Tudor begav oss ner för att titta en stund på pappa. Morris satt i sin baby björn helt lugnt hela tiden. Han är så nöjd när han får vara med o titta. Därav är det lite svårt med liggvagnen. Han ser ju inte vad som händer o denna lilla herre utvecklas med en rasande fart o har inte tid att ligga o titta på himlen.

Morris sitter nu själv med lite stöd o försöker febrilt med att greppa saker han har framför sig. Han är som absolut gladast på morgonen vid 7 tiden. Skiner som en sol åt sin mamma som inte kan låta bli att le tillbaka till sin skatt trots att hon knappt ser ut genom sitt svullna sömndruckna så kallade ansikte. Har är ju trots allt världens finaste bebis (tycker mamma och pappa).

2 kommentarer:

  1. Jag tränar på ett ställe i Strömsbro, du kan ju komma och provträna där nån gång! De har massa roliga saker och nu i höst blir det booty camp =)

    SvaraRadera
  2. Låter som dom kommit lika långt utvecklingen gumman! Liggdelen blev m facit i hand en onödig kostnad för oss :-) använd 10 ggr max då vi nästan alltid använder bilstolen till vagnen istället...
    Kram min söta!

    SvaraRadera