Leta i den här bloggen

söndag 21 augusti 2011

Söndag och ännu en vecka har gått.
Tiden bara springer ifrån mig tycker jag. Denna vecka händer det lite skojiga grejer dock. Det som framförallt känns spännande är att Morris och jag ska börja på Babysim på onsdag. Med mig på premiären har jag svärmor som faktiskt är gammal simlärarinna och kändes som en självklar partner i detta. Förhoppningsvis kan Jimmy hänga på någon gång också men tiden är ju kass för honom.

Idag har vi tagit en promenad och hälsat på min moster Rosita i hennes kolonistuga. Morris fick en superfin overall till hösten. En grå med små öron på huvan. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar och fick middag. Det vart köttbullar idag.

Imorgon är det dags för vägning igen. Känns inte som jag tappat lika mycket denna vecka. Det kanske är normalt att det inte går lika fort efter några veckor men jag hoppas ju i alla fall på ett halvt kg.

Inbjudningskorten till dopet har jag beställt i helgen också.. Det blir en massa kort att skicka ut för det kommer bli mycket folk på dopet. Jag har ju för det första en så stor släkt och sedan känner jag att det är många av mina och Jimmys vänner jag vill ha med.

Nu är det dags för söndagsfilm innan jag kryper ner i sängen för lite deckarläsning. Hypnotisören Väntar på mitt sängbord :).





"Vad stirrar ni på?"
Promenad till Moster Rosita
Gungstolen är ovärderlig när lillen ska sova

God morgon Mamma
Stolta Föräldrar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar