Leta i den här bloggen

tisdag 11 maj 2010

My accidental happily ever after


Idag när jag var på promenad med Tudde så bestämde jag mig för att ta en sväng förbi huset. Där stötte jag på säljarna som gav mig en nyckel till garaget om vi ville börja flytta in grejjer där.

På vägen hem därifrån så slog det mig vad mitt liv har vänt och hur lycklig jag faktiskt är för detta. Ja det är svårt att hänga med i svängarna ibland när man bott på 4 olika (snart 5) ställen det senaste året och när planerna för framtiden konstant ändras och smids om. Men så träffade jag dig.

Jag ska vara helt ärlig, jag såg inte din storhet på en gång. Den insikten kom som en tidvattenvåg och nockade mig när vi åt mat hemma hos mig den där onsdagen för ett tag sedan nu. Det trädde fram en stark och klok man som man inte skakade om så lätt. En man som jag kände en beundran för och som jag ville dela något med. Då visste jag inte vad, nu vet jag.

Jag är så lycklig att du såg mig den där kvällen. Jag är överlycklig att vi nu har varann och att vi planerar vår framtid ihop. Jag kan knappt vänta på att bygga ett hem med dig och leva i det tillsamans.

Jag älskar dig

The best thing I never knew i needed..

Vildvittran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar