Leta i den här bloggen

onsdag 23 juni 2010

Då finns det ingen som tar en,, man är kung, kung, kung i baren..

Jimmy på Olearys nedan och Jimmy på Östens pärla ovan

Nyckelöverlämningen



Tudor på Västkusten




Herregud vad balobas det går.. Utöver de 2 300 000 som vi betalat för huset så kostar lagfart och pantbrav 45 000 och nu har vi köpt kök exklusive bänkskivor (som måste måttbeställas) för 56 000. Man kommer få äta lite nudlar famöver känns det som. Men men.. man täljer ju guld inom kriminalvården numera som min kära sambo så fint sa det på banken vid skrivning och nyckelöverlämningen igår haha..
Eftersom vi numer inte riktigt vet vart vi bor någonstans så har vi helt sonika lagt av med att laga mat. Igår köpte vi hem pizza till middag efter en lunch på östens och idag har jag ätit lunch på statoil och middag blev vietnamesiskt.. Detta måste upphöra snarast då vågen redan nu sjunger en nidvisa när jag gråtande ställer mig på den.
Imorgon ska jag ta med mig Linnea ner på stan för att köpa blommor och stommar till våra kransar till midsommar på fredag och sedan ska jag bli sprayad av Anna för att måla väggar i huset på kvällen och ivrigt invänta Tudors ankomst hem från Göteborg. Det ska bli så underbart skönt att få hem min bebisboll så jag kan inte förklara det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar