Leta i den här bloggen

måndag 14 juni 2010

I wanna be a billionaire, so fucking bad..









Så idag har jag varit och skrivit på papperna hos mäklaren. Tydligen är folk inte sugen på att köpa lägenheter som ligger på blocket trots att det var en jä...gt bra deal om jag får säga det själv.

Var upp i lillyan och sög in min flickatmosfär en stund och kände hur jag saknar att ha ett hem. Har ju bott hemma hos Jimmy i flera månader nu där jag inte riktigt får plats och allt är bara så himla rörigt. Ska bara bli så underbart att få komma in i huset och sätta min prägel på det också.

Vad annars har hänt? Jo Johan har hämtat Tudor för att ha honom nere i göteborg i 2 veckor nu. Det var inte helt lätt att lämna ifrån mig honom och det ställde en hel del på sin spets. Jag har ju lite svårt med tilliten till mitt ex och jag tvingade honom därför att skriva på ett papper där han lovar att komma hem med honom den 24 juni.
Jag har även haft en hel del viktiga samtal med min blivade sambo.. Det känns viktigt att vi reder ut alla eventuella frågetecken innan vi bygger bo ihop på riktigt. Har märkt att är det nått som jag känner att jag saknar i en relation så är det upp till mig att påtala detta innan det går för långt.

Idag har jag varit på stan och ängnat mig åt min favvosyssla.. dvs shopping. Har handlat en massa som jag gått och funderat på att jag vill ha.. Och lite som jag inte har funderat på att jag behöver men kännde att jag behövde när jag såg dom..Lite Sabo, Nike också såklart en Bondelidpiké till Jimmy...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar