Leta i den här bloggen

torsdag 3 juni 2010

Tjejroast..


Dagarna bara springer iväg och jag hinner knappt med att tänka och än mindre blogga.

Eftersom jag har fullt upp denna vecka med utbildning och prylar så vet jag inte riktigt vad jag ska berätta i denna bloggning.


Jag är trött och slut och glad över att vara tillbaka på min gamla arbetsplats och träffar både nya och gamla vänner. Idag var jag till och med och häldade på på min gamla avdelning som jag arbetade på 2005 och nostalgin var på topp. Den enda jag saknade var Jossan som var min sidekick när jag arbetade där sist, (eller så var jag hennes? det kvittar). Hoppas jag hittar en sån fin vän denna omgång igen.


De jag saknar nu när det är så fullt upp är ju såklart mina älsklingar.. Jag njuuuuuter när jag kommer hem och får lägga mig i famnen på min Jimmy och klappa på Tudor... Jag uppskattar verkligen deras närhet och vi gör varje dag till en liten fest när vi kommer hem.. Det är väl då man vet att man faktiskt fortfarande är nykär:).
Nu vankas det hockeykorv och ett glas jordgubbsvin..
Ciao..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar