Leta i den här bloggen

måndag 4 januari 2010

Hur ska det gå???




På grund av forsmark rigorösa testande av sina ansällda har fröken lillfot fått åka ända till uppsala idag för att göra ett drogtest... Så trött jag var i morse går inte att beskriva. Tudor var en liten mardröm inatt.. Ville inte sova, bara leka.. Jag har nog förstört min bulldog med all uppmärksamhet han får.. Men så är han ju det bästa som finns också..


Kissa i mugg när en kvinna tittar på.. Det fick jag snällt göra när jag infann mig i Pelle Svanslös-stad... Väldigt noga.. De till o med kollade temperaturen på den lilla skvätten kiss jag hade lyckats åstakomma. 35 grader var det FYI... Haha..

Efter den upplyftande turen styrde jag kosan tillbaka till Gävle igen.. Fika med mina älskade vänner på java. Sockersöta Fia (som bara har 3 veckor kvar nu), Vackra Sophie och även min egna Maria tittade in en stund på slutet.. Stora avhandlingar om allt ifrån "the power of ältning" och "beiga bebiskläder i stl 56".

Ikväll blir det hockey igen.. Vet inte vad det är jag är så torsk på när det kommer till hockeyn.. Jag tror det är en blandning av lagerbladssmaken på korvet och att få egen pappa dotter tid.. Precis som när jag var liten.. Men då brukade vi åka o fiska.. På vintrarna var det pimpling o sommaren metade vi.. Jag slängde alltid tillbaka fisken o tyckte igentligen inte att det var så skoj med själva fisket men bara att få vara jag o pappa var nog för mig.

Sen fick jag även lite ärenden gjorda på stan idag som jag har skjutit på... Böt in en julklapp som jag inte kände för att ha nå mer och Köpte äntligen en ny träningsoverall....


Dags att börja peppa sig lite...


Bryyyyyynääääääs hehe...

1 kommentar:

  1. Haha! Power of älting och beiga bebiskläder, bästa fikan på länge ;-)

    Pusselipuss /S

    SvaraRadera