Leta i den här bloggen

tisdag 5 januari 2010

Mysbrallar hela dagen..

Tittar på scoobi do med lilla Elvira hemma hos mina föräldrar... Vi skulle igentligen gått på Alvin o Gänget idag men det är ju så galet kallt ute så vi stannar inne istället..



Har börjat ladda inför nya jobbet.. Har haft så mycket annat nu i livet den sista tiden så jag har inte hunnit glädja mig åt den stundande utmaningen. Har utforskat lite hur jag ska göra med gymkort också... Har ju haft kort på sporlife i gbg ända till nu så det har kännts lite drygt att skriva kontrakt för ett nytt innan det var klart. Funderar lite på hur jag kommer upplava gymmen här i stan nu efter jag blivit bortskämd med gigantiska gym o mängder med klasser..

När jag bodde här i stan sist så var det ju World Class som gällde.. Nu heter det S.A.T.S och är ju helt klart det som ligger närmast (typ granne). S.A.T.S Har ju ett bra ryckte och jag skulle nog känna mig mest hemma där (tror jag). Toffi har jag på Friskis men hon går nog på lite lunchpass (vilket inte kommer vara möjligt för mig).



Jag får ta mig en funderare tror jag:)

http://www.youtube.com/watch?v=9XP-UWJfkqc

Watch me shine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar