Leta i den här bloggen

måndag 11 januari 2010
















Så var helgen över.. IGEN!! Torsdagen var den dagen då vi i vårat gamla gäng firade Anna med tårta, presenter, spel och film... För att summera kvällen så kom vi väl fram till att Jag och Helen inte skulle kunna tänka oss att vara ihop med någon som genomgått ett könsbyte medans Anna och Helen föredrog uppblåsbara shemales i sovrummet... Haha
Så roligt att Helen dök upp också.. Har verkligen saknat henne i mitt liv de senaste 10 ÅREN... Hella va fan!!... Hur som helst så fick jag ju min favvisskiva av henne.. Hassan ringer till norge!!! JA DET ÄR BAAAANKEEEN!

Fredagen spenderade jag med frugan (Semlan) i soffan framför hennes AWSOME fejk fireplace... Den var ju helt klart värt all väntan och otaliga könsord riktade i K-rautas riktning.

Skönt var att hon iallafall i fredags visste var alla hennes hamstrar höll hus. De måste ju vara de sötaste små råttor som jag har sett men det känns lite otäkt att stänga dörrar eller sätta sig ner när Legolas envisas med att vara på rymmen (undrar om han lärt sig ett o annat från sin matte?). Långa samtal om kärlek och vänskap i soffan avslutades med en frisk promenad genom gävles stadskärna i vinternatten mwf lilla Tudor i spetsen.

Partaj hos Anna i lördags... Sötnosen hade lagat mat till oss tjejer för att sedan invänta grabbarna som inte var bjuden på middagen innan. Härliga samtal och trevliga människor med vin o god mat. väldigt lyckad kväll.. Kvällen slutade med shotsrace på HB och att jag en gång till tackade gud eller Husman Hagberg (whatever), för att jag verkligen har krypavstånd från stadens krogar till min egen mysiga lägenhet.

När jag vaknat söndagsmorgon o fått i mig en alvedon o en hink vatten så ringer det på dörren. Genom titthålet ser jag bara en röd vinterjacka.. Jag frös till is och fick en otäck klump i magen, gläntade på dörren med spärren på och ser genom mina igenmurade lakrisshotsögon (som tur var) mina älsklingar i full vintermundering. Titti o Semlan hade varit på lång vinterpromenad. Söta hjärtarna...

Alla hade något att berätta om sin lördag och jag kände mig så lycklig över vad jag har i mina vänner. Vi har haft varandra i årtionden och vi kommer fortsätta ha varandra i årtionden framöver. Tack för att ni är dom roligaste och vackraste människor från insidan och utåt.. Ni är helt fu**ing astonishing.. All of you... Nu håller jag tummarna för att allt ska lösa sig för T idag.. Jag är övertygad om att vad som en händer så är det för det bästa gumman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar