Leta i den här bloggen

söndag 31 januari 2010

Mina fingrar säger att det var ett segertåg


Hemma i soffan o njuter av ensamheten (förutom Bulldog såklart). Ännu en Helg i huvudstaden bakom mig och det finns aldrig något skönare än att stänga dörren om mig i min älskade lägenhet och krypa upp i mitt hörn och reflektera.... Konstaterar nöjd att muren är fortfarande intakt och än så länge är jag osårbar... Kommer att hålla mig blekt mellanbeige inför dessa äventyr ...


Nya Chockrosa Adidas Street gör ju allt lite roligare... Tack:)

Kissa o gå o lägg dig :)

2 kommentarer:

  1. Varför ser det ut som att det ligger en enorm varan borta på ditt golv vid den vita bokhyllan??!!! Nått du vill berätta?

    Puss puss S

    SvaraRadera
  2. Det är ju Tuddes krokodil ju...

    Vart är bebisen dåååååå? Nu får den komma!!!

    Puss puss

    SvaraRadera