Leta i den här bloggen

söndag 2 augusti 2009

Botox mot huvudvärk???


Är detta hur 29 åringar ser ut? (Jag och min Titti juli 2009)

Botox mot huvudvärk???

För några rynkor har jag inte än :)... Men frågan är ju hur mycket man kan lite på diverse karlar som slaskigt, halvhest viskar att de trodde ALDRIG att man är 29 utan snarare 23 när man frenetiskt försöker slingra sig ur deras svettiga grepp på krogen?

Frågan är ju hur en typisk 29 åring ser ut?

Träffade en go vän när jag var hemma och hälsade på i Gävle för någon vecka sedan. Denna vän var en av de ökända medlemmarna i Big brother huset 2003.
Min första tanke när jag såg henne förra veckan var att hon såg så himla fräsch ut, Inte en dag över 27 såg hon ut och vara. Som en ödets nyck så sändes samma kväll en repris av just hennes sesong av "huset" samma kväll på tv400. Där såg hon inte alls lika fräsch ut, trots att det var 6 år tidigare och hon då måste varit 26 år. Hur mycket biologi spelar faktiskt in i åldrandet mellan 20-35?

Själv så röker jag inte, dricker måttligt och sover mycket. Har någonstans på vägen fått för mig mig att detta är nyckeln till ungdom.
Däremot så tror jag att en överdriven konsumtion av vatten inte gör varken till eller från, kroppen säger till när den är törstig precis som den säger till när den är hungrig (rätta mig om jag har fel).

Från en sak till en annan så måste jag gå privat kurs med min bulldog snart. Han har gått och blivit en problemhund. Försökte bita Elin i förrgår och detta kan jag ju inte tolerera.
Ska försöka dra med hans husse på detta. Inbillar mig att han är en liten bråkstake för han blir bortskämd med pizza varje gång som han har honom någon dag. Att han är ett skillsmässobarn hjälper väl kanske inte heller (stackars krake)

4 kommentarer:

  1. hihihii =) GRATTIS till bloggen hjärtat ... Kommer läsa den slaviskt!

    LOVE U,

    Flytta hem nulå....

    SvaraRadera
  2. Ja jag får väl göra som du och ge det ett år.. Se hur det känns :)

    SvaraRadera
  3. För den delen gumman.. Jag saknar din.. BÖrja igen nuuu.

    SvaraRadera
  4. =) ja ge den 1 år, för mig känndes det bra att blogga under den perioden...
    Jag tyckte det va jätte skoj!

    har idags läget inget behov av att blogga, men då hade jag det, och visst saknar jag den åxå... lite roligt att gå tillbaks å läsa ibland!

    Men man ska jhu aldrig säga aldrig... en vacker dag så kanske jag skapar en ny i blogg i ett nytt syfte!

    =) puss på dig mitt hjärta

    SvaraRadera