Leta i den här bloggen

onsdag 26 augusti 2009


Idag har jag inhandat gummistövlar. En grej jag svurit över att jag inte haft under hela tiden i göteborg också går jag och inhandlar ett par när jag flyttat hem till Gävle igen. Här regnar det inte ens en bråkdel så mycket som det gör därborta (fast idag har det öst ner).


Lunch med Titti och Toffi på stan och sedan började det klia i plånboken.. Som om jag inte ska shoppa nog nu när jag ska inhandla lägenhet. Det vart 2 jackor, gummistövlar, stövletter, läppglans och lite sånt.


Var ute med Titti och Jacke i lördags. Så roligt att träffa Jacke igen faktist.. Han är ju värdens roligaste.


Imorgon är det ut på lägenhetsjakt igen... Hoppas det blir nått bättre än den jag såg igår som var rena skräpet.


Over and out

3 kommentarer:

  1. Jag tänkte precis fråga dig hur lägenheten var.. trist att den inte var fin, hade ju varit underbart att ha dig i krokarna! Hoppas du hittar någon annan i närheten då. Var är nästa kik på lägenhet? Ses igen när, var?? Vi hann ju inte prata om det som skulle pratas om... ;) Älskar dig!

    SvaraRadera
  2. Heej faster!=) Vad roligt att du har blogg =))

    HUr e de?

    Pusss Jessica

    SvaraRadera
  3. Hur gammal du än är, kommer vackra Maria aldrig se ut en dag över 25. Tankar på Den vackra tjejen med den löjligt vackra dialekten skickas från Jönköping.

    Mvh
    Lång snygg kille med farligt mycket charm ;)

    SvaraRadera