Leta i den här bloggen

torsdag 13 augusti 2009





Idag har jag köpt 12 KILO bulldogfoder... Herrejesus vad en bulldog äter mycket. Trots att han får även äter av mat som jag äter.Han har till och med ätit sockerkaka aldedes nyss.

Japp ni läste rätt. Fröken Westerlund har bakat sockerkaka ikväll. Känns fint och trycka i sig framför Anna Skippers "du är vad du äter". Känner mig som en trotsig 3 åring o önskade att den där mat-Hitler kunde se mig när jag mölar in socker, stärkelse och fett i ansiktet.

Har ju faktiskt varit ute o sprungit några dagar nu. Känns bra men måste nog köpa nya dojjs om jag ska fortsätta med detta.

Stannar nog i Göteborg i en vecka till nu, sen bär det av hemåt.. Gävle here i come. Ska bli underbart med en nystart i livet. Ny lägenhet nytt jobb, ny (eller kanske snarare nygammal) stad.

Nu måste jag kika om 21 åriga Jenny på TV har gått ner tillräkligt i vikt för att komma ner i bergodalbanesätet...

Anna skipper är förövrigt bara 41 år gammal???? Trodde hon var en fräsch 55 åring..






Kram på er

1 kommentar:

  1. Så du kommer att flytta till Gävle i alla fall?? Men hallå! Kan du snälla berätta allt för mig. När kommer du, var ska du bo? Nytt jobb-var? Tell me, ring mig.. ÅH du anar inte hur glad jag är!!!!

    SvaraRadera