Leta i den här bloggen

lördag 15 augusti 2009


Ont i halsen idag. Känner mig lite vissen. Ska nog ta en riktig stugsittardag där jag bara dricker te och tittar på film. Helst ska detta göras i byxor av plysch och en alldeles för stor hoodie. Vädret ute framkallar även de dessa känslor för mig.

Var ju på bio igår och fick kryssa mig fram igenom kulturkalaset och fulla tonåringar för att komma fram till biopalatset. Fick mig att minnas cityfesten hemma i Gävle. Har mycket roliga minnen men absintkvällen med Min Maria är ju den jag minns allra mest.

Miss you my M

2 kommentarer:

  1. Saknar dig med, och minns mer än väl den kvällen. Den kvällen kommer jag ALDRIG att glömma haha. Tänk vilka äventyr längs söder =). Melonkvällarna på ballen var inte helt fel heller.. särskilt när vi skulle få låna "ny" musik av grannen *asgarv*. Pussis min ros!

    SvaraRadera
  2. AAAAAAAhaaahaahahahahahahahaaaaa...
    Det hade jag glömt.. Grannen ja. Hans musik var ju ny o fräsch:S.
    Kommer du ihåg hur han stormade in med en videokamera när vi höll på o blåsa håret?

    Jag minns även en natt då han stod o hängde i min brevlåda "Malia! Malia! Vill du ha en öl Malia? Heerregud vad jag saknar de dagarna ibland. Puss min vän

    SvaraRadera