Leta i den här bloggen

onsdag 5 augusti 2009

Tudor till vänster
B och jag på hamngatan förra Torsdagen till höger


Insperationen ligger i luften idag så som Dr Phil ligger över en som en svettig filt kl 19 varje vardagskväll (det sista var ett citat) haha..

Seriöst! Dagen har börjat bra.
Fått svar på min ansökan från ett jag som jag verkligen vill ha. Solen skiner och det är en underbar augustidag så en powerwalk med Tudor var på sin plats.
Dancemusic i lurarna och ut på gångvägarna här i omnejden. Blev så pumpad att jag till och med kutade vissa stäckor, tills jag upptäckte att min stackars bulldogs flås är till och med sämre än sin mattes. Han hängde som en liten svartvit skurtrasa i snöre när vi började närma oss hemma
Lilla stackarn!

Nu ligger han här på parketten utsträckt och utslagen som ett stekt ägg och snarkar med sin lilla snoriga nos. Hur kan man tycka så ofantligt mycket om en liten varelse som var svindyr (16 000 balubas för att vara exakt) och mest bara är till besvär haha :).

Mycket tjat från salongsbrudarna om Peacock hamngatan imorgon. Det var ju himla skoj förra torsdagen men Madonnahelgen hägrar ju så var inte om jag kommer ha orken att springa ute så mycket. Men man ska aldrig säga aldrig.

Nästa duschen.

3 kommentarer:

  1. Fått svar från vilken ansökan??? Tell me!! pussis//M&M

    SvaraRadera
  2. Ja det är väldans intressant. Jag ringer imorgon. pussar

    SvaraRadera
  3. wohow hamngatan :) puss salongsbrudarna

    SvaraRadera