Leta i den här bloggen

onsdag 12 augusti 2009

Madonna

SORRY!!

Har inte bloggat sedan helgen, men nu är jag igång igen..

Helgen har ju varit hektisk, Var på hamngatan på Torsdagen, hämtade Titti på stationen på fredag och då vart det karaoke och godis i soffan hemma efter Titti hade rivit nästan hela min lägenhet. Kvinnan tyckte jag hade det o organiserat hemma och började direkt fixa och dona. Drog förläget ner en av mina lampor i vardagsrumsföstret men tänkte väl sedan att det var lika bra att förstätta.. Det blev en till trasig vas och en neddragen hatthylla innan hon var klar. STOLLA!



Lördagen var vi först på hamngatan och sen ute med Lite gävlebrudar på hamngatan och hade ganska roligt. Blev dock en tidig kväll när vi på vägg upp till avenyn blev påhoppad av ett killgäng som faktiskt hör och häpna riktade sparkar emot oss. Kändes inte riktigt okej så då styre fröknarna kosan mot en taxi hem istället.
Söndag var det Madonna Time. Man kan inte förstå att denna människa är 50 år gammal. Hon for runt som en galning på scenen och det var aldrig en lugn stund på hela showen. Som en lång duknade musikvideo med inslag av vissa andra stora artister som Brittney och justin.
Måndagen Kilade jag och Titti på stan hela dagen. Jag kunde inte för mitt liv lämna Tudor hemma denna dag också så han fick hänga med in till city. Kvällen bjöd på hetsiga diskussioner om kontrollbehov och mistänksamhet. Behöver jag klargöra att undertecknad var anklagad för både och :S.


Att vi är 30 snart tyckte jag avspeglade isg ganska rejält i hur vi agerade denna helg om man tittar på tidigare bravader som jag och Titti varit ute på. Nu för tiden så har vi extraskor i handväskan ifall vi får ont och Titti tjatade hela dagen om att vi skulle köpa regnponchos till konserten utifall det skulle regna. Det satte iallafall jag mig emot. Lite rock n roll får det väl försjutton vara på en Madonna konsert. Blir vi blör så blir vi (och det blev vi).

Tjenixen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar