Leta i den här bloggen

måndag 2 maj 2011

Tur att man har så fina vänner.. :)


Dagen har bara börjat känns det som och ända har jag hunnit med massor...

Gick upp relativt tidigt och fixade lite här hemma inför det finfrämmande som skulle komma. Marie och Edvin skulle komma på lite fika och jag ville bjud på något mumsigt så jag gjorde lite lyxsmörgåsar till oss.. Eftersom jag inte har en aning om vad en 1 åring vill ha så var det en ren lyckträff att vindruvorna var en hit för det lilla charmtrollet.

Tudor var fundersam på den lilla filuren som kom men han lugnade ner sig ganska bra. Det är bra att han får träffa på lite barn och känna på hur det känns att dela hans mammas uppmärksamhet med en bebis ibland.. Det kommer ju bli mer av den varan :).

Finaste Marie hade med sig sååååå bra grejer.. En jättefin bok om graviditet, en bröstpump som jag hade tänkt gå och köpa men nu slipper jag, en elektronisk barnvakt som vi också hade tänkt gå och köpa så det var ju helt fantastiskt att jag fick en sån, och barnoljor och tvålar sånt som behövs nu.. Tack snälla söta:).

Edvin är så charmig så man kan dö och jag fick en massa kram och puss av honom. Tänk att om ett år så är min ungefär sådär stor... Svårt att förstå :).


Nu ska jag lägga mig och plöja igenom den fina boken jag fick och vänta på att älskling kommer hem:)


Nyttiga presenter från fina Marie

Smörgåsfika och saft :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar