Leta i den här bloggen

onsdag 14 december 2011

Glöggmys hos Titti

Igår var det dags för en årlig tradition i vårt lilla gäng. "Glöggmys hos Titti" missar jag gärna inte, för ingen kan ordna kalas som våran Titti.
Jimmy och jag var tomtar eftersom Semlan hade envisats med att vara Lucia och sjunga så fint som bara hon kan :/. Men när vi kom som var ju hon bara tärna i alla fall och sjöng gjorde hon inte heller.. Hon var bara fräsig i sin gorillaväst.

Vi kom till en väldigt mörk fest för en propp hade gått för Tittis granne och hade mörklagt hela våningen. Detta gjorde nästan ingenting för det var så mysigt med alla levande ljus och fint pynt som titti hade ordnat med.

Farmor och farfar var barnvakt åt vårat lilla vilddjur här hemma mellan kl 17 till kl 20 och idag hade farmor fått knapra starka värktabletter då lillknas hade nött ut axlarna på henne.

Jag förstår henne, om jag säger så.
Min käreste har lagt sig till med en ful mustasch. Att inte raka sig innan kalaset tyckte jag var rent sabotage. Tur för han då, att jag älskar han så, att mitt hjärta nästan har läckage:)

See my vest, see my vest

Har man ingen el så gör man vad man kan med det man har, när man är galet sugen på glögg :)

Finaste Tittit med glitter i håret

Det är Glöggen...

Yours tuely åt sin beskärda del av Tomte skum


Min hjärtans kära och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar