Leta i den här bloggen

lördag 24 december 2011

Julaftontsbonanza

Sitter för tillfället och hatar min telefon..

Köp aldrig en samsung Galaxy för det är ren dynga.. Batteritiden är ungefär lika lång som koncentrationsspannet hos en ordinär OBS-klass i stensätra...

Har haft en underbar julafton med nära och kära, men självklart så lade batterierna av på skitluren och nu står jag här med enbart ett fåtal bilder från denna fantastiska dag.

Hur som helst så är ju mina bortskämda små barn full-lusade med klappar och den äldsta (bonusen) fick vi jaga i säng med skärbrännare (inte på riktigt), strax innan midnatt, för hon skulle minsann pyssla ända in på småtimmarna.

Nu sover båda i alla fall och ni får helt enkelt hålla till godo med de bilder som vart av under dagen.

Gårdagen satt vi o mös och tittade på  granen med paket under, Nu är det en aning antiklimax när vi allt är över.

I morse började vi med att barnen fick öppna ett varsitt paket.. Morris fick en smurfbok med armar som han tyckte var rolig i exakt 50 sekunder, sen var snöret på paketet lite skojigare..

Påväg hem till Bror för Jullunch, Kalle Anka och Paketutdelning..


När det vart för mycket folk i vardagsrummet, smet kusinen David in i Kusinen Elviras rum med sin lill-kusin Morris och bonuskusinen Linnea  för lite andrum och en stunds lek..


Nu sitter jag och beundrar min egen skörd av julklappar.. På bilden ser ni en ny klocka från D&G och ett halsband från KALEVALA Jewelry.. Tomten måste ha felrekryterat vid kvalitetskontrollen, för så snäll har jag nog inte varit i år.. Men vem är jag att säga emot farbror Tomten himself..
Tack så mycket till hela stora  familjen i denna underbara julafton och jag vet att några av er tog bilder som jag helt skrupelfritt kommer sno till min blogg vid ett senare tillfälle..  Love you all...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar