Leta i den här bloggen

fredag 16 december 2011

Tacos och bebisskrik

Första anhalten på våran TRM kväll är överstökad. dvs tacosen. trodde vi skulle sitta o mysa  vid köksbordet, prata om veckan som gått och den stundande helgen samtidigt som bebis skulle jollra glatt med en majskrok i näven i sin barnstol.

Behöver jag säga att så blev det alltså inte.

Arg bebis gnällde sig igenom hela middagen som jag skottade in i munnen så fort att magknipen kom som ett brev på posten direkt efter middagen.

Nu sitter mina två killar i soffan, vovven är mätt och sover på mina fötter, vår nya soffa finns nu att hämta på MIO och jag lyssnar på smörpop och känner mig fantastiskt lycklig lottad, trots magknip och sura uppstötningar.

Försökte ta ett fint kort på mina killar, med det gick inte för Jimmy var sur på min smörpop och undrade varför han lärade lyssna på musik som fick honom att vilja ringa en jourlinje, vilken som helst. Sen gnällde han på styrkan på min blixt och sade att det är på grund av min blixt som jag har så kass batteritid på min lur.. Ja såhär vart det i alla fall..
Life is good

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar