Leta i den här bloggen

torsdag 1 december 2011

Betala i fabruari mo-fos..

Klarna kör samma "drive" i jul som förra julen. Alltså, "köp nu betala i februari".
Detta låter ju idiotiskt eller hur?
Det är ju inte så att du kommer undan från att betala, du bara skuter ju upp det tråkiga till februari.

Ja hur som helst så gick ju jag på den..

Jag resonerar såhär.
December är ju fyllt med utgifter (julklappar) och samtidigt en massa festligheter middagar och glöggkvällar med vänner och familj) som man gärna vill vara lite snygg på. Därav skulle jag i alla fall behövt lite nytt denna månad och på detta sätt så kan jag betala det en månad då jag inte behöver köpa en massa annat också..

Låter det inte som jag resonerar ganska förnuftigt i alla fall?

Här kommer hur som helst mina "fynd" från Nelly
Fuskpälskragen till festliga tillfällen
Tunika. Men en röd halsduk blir denna urfin på en julmiddag ute med svärpäronen.
Julaftonens klänning
Från att ha gått runt i skoteroverall i går och huttrat som en arab i nordpolen, så fick jag lusten att sätta på mig en fräsig bastkjol och blanda pina coladas till mig och Morris när vi vaknade idag (virgin till han såklart, jag är inte knäpp).
Jimmy hade gjort sitt jobb, med att få upp värmen i huset med råge. Jag fick dra ner lite. Nu är det alldeles perfekt varm och mysigt här hemma..
Jag och min skatt tidigare idag


Idag kom även lillknas nya åkpåse till vagnen. I denna kommer han definitivt inte frysa.
Nu ska jag dricka glögg med min älskling och titta på Den grymma serien Grimm på 6an.. Tjin tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar