Leta i den här bloggen

lördag 17 december 2011

Midnatt råder (inte) tyst det är i huset...

Snart dags att hoppa in i duschen och snajda till sig inför middag med med svärpäronen, svåger och svägerska på Chuchstreet Saloon..

Mormor och morfar ska vara här hemma i Strömsbro med lilla Knasen ikväll medan vi förlustar oss.

Just nu sitter jag och känner mig lite smått rastlös. Diskmaskinen är klar, jag skulle behöva ta en dusch, men börjar jag plocka ur den eller skvala med vatten, så kommer Morris vakna, han är väldigt lättväckt , den där Morris.

Han som just nu ligger och sover så skönt i sin spjälsäng i sovrummet.

Att prata med någon av de andra här är ju inte heller på tal eftersom det just nu ser ut såhär här i soffan bredvid mig
Ingen som är sugen på en existentiell diskussion om livet? Inte? En skumtomte då kanske?

Jag får helt enkelt sitta här och snällt vänta en stund till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar