Leta i den här bloggen

söndag 18 december 2011

Tjena, tjena mittbena och soffa till salu

Gud vad trivialt detta kommer låta men idag, är den första dagen sedan augusti 2010 som jag fått till en mittbena.
Anledningen till att detta varit stört jäkla omöjligt, är att jag kom på den fantastiskt, lysande idén att klippa en tjock lugg, sensommaren 2010. Jag är i vanliga fall någon som förespråkar att ombyte förnöjer och gillar att förändra mig lite då och då, men detta, trots att det var fint precis efter jag var nyklippt, var ett stort misstag.

Det vart nämligen så att det var omöjligt att få detta ens någorlunda fint under luggens utväxttid och det vart bara en tjock, tupéliknande ekorrsvans som låg mitt på huvudet och ville hänga ner sig i ansiktet på mig.

Nu har jag äntligen fått ut håret tillräckligt långt för att det inte längre ser ut som jag har en ekorrtupé på hjässan.

Känns ganska gött faktiskt.

Idag har hela familjen konkat oss ner till stan för att inhandla de sista klapparna, så nu är jag ÄNTLIGEN klar. I morgon ska min kära fästman och pappa ta en lastbil och åka och hämta vår nya soffa på MIO och i och med detta så får jag äntligen lite julefrid.

I och med detta så är även vår nuvarande soffa till salu. IKEA Ektorp hörnsoffa, som igentligen fortfarande är i nyskick, anledningen till att vi byter är väl igentligen vad detta inlägg handlade om i början.

 Ombyte förnöjer.
Soffa till salu, 2 klädslar Röd och vit.  3000 SEK  Hör av er om ni är intresserad

Den berömda ekorrtupén. Skitjobbig att få snygg.





Första mittbenan sedan Finska vinterkriget.Tjena, tjena..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar