Leta i den här bloggen

måndag 4 april 2011

Depp igår.. Pepp idag

Mitt underbara stöd :)

Måndag=favvisdag

Idag har jag bara haft det skönt här hemma. Pysslade och satte jimmys alla kryddörter i krukor och städade och donade. På eftermiddagen kom först mamma och Elvira för att leka lite med Tudor. Efter de så kom fina Titti med en påse bullar och så fikade vi lääänge vid köksbordet..

Nu har Jimmy stuckit iväg till träningen och en unge i minuten sänds på 4an..

Igår var inte humöret på topp och jag hade en riktig svacka på kvällen när jag brast i tårar för jag hade så ont i rygg och ben. Det är då man måste tänka på att jag har såhär ont för att jag väntar på något fantastiskt. Tänk om jag hade haft ont av någon annan, hemsk anledning.. Om man var allvarligt sjuk till exempel. Man måste peppa sig själv på det viset så orkar man hålla ut till slutet :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar