Leta i den här bloggen

tisdag 26 april 2011





Idag har det varit en lugn och skön dag. Förutom att Bulldoggen tydligen varit magsjuk och jag har sprungit in och ut med honom hela dagen så har jag faktiskt inte gjort så mycket mer...

Älsklingen kom hem och sade att han inte orkade med att min mobil kajkade ur några gånger om dagen så nu köper han en ny till mig.. Det blev en sån här. Tack älskling.. Du är bäst <3



Har haft en hel del sammandragningar inatt men lyckats sova ganska bra ändå.. Sammandragningarna kommer mer och mer frekvent men jag antar att så länge man kan somna trots att de kommer då och då så är det ingen idé med att hänga på förlossningens dörrar (hur gärna jag än skulle vilja).

Har fått grönt kort av försäkringskassan idag att allt är klart inför mammaledigheten vilket lättade mitt hjärta en hel del. Imorgon ska jag ta tag i lite andra ärenden som känts lite halvjobbiga.. Ett par amningsbehåar och linnen måste införskaffas så jag kan packa klart bb-väskan samt knalla in på banken för att få den där dosan så jag kan får ett bank-ID.

Vardagen knallar på som vanligt men ett sånt här inlägg på loggen gör att allt känns mycket ljusare och lättare
Blomman, vad jag är glad att du finns i mitt liv!!! Det finns ingen som jag skrattar så mycket med som dig, ingen som ger så bra råd =) Härmed får du bli min storasyster =) Älskar dig
Jag älskar dig med min bästa Semla

1 kommentar: