Leta i den här bloggen

onsdag 13 april 2011







Onsdag!

Sista dagen på v 35 och målet börjar bli synligt.. Har haft en molande känsla runt äggledartrakten inatt och inte sovit mycket alls. Känslan kom till och från ända fram till 12 tiden idag, då släppte den.. Då hade ju jag redan hunnit ringa Jimmy och sagt att han ska göra sig beredd samt ojat mig om att vår vagn och babyskydd fortfarande inte blivit levererat än.

Jag antar att det är lite träningsvärkar jag känner. Kroppen som förbereder sig.. Man vill ju så gärna att det ska sätta igång snart så jag tror jag skulle kunna försätta mig i värkar på ren och skär vilja nu..



Jag bara lärade ta kort på vad vi åt igår kväll.. Jimmy hade fårtt för sig att han bara måste göra kycklingnuggets med "skolans gräddfilsås". Kommer ni ihåg den rosafärgade såsen man fick i matan till nuggets? Efter en del experimenterade så märkte vi att det troligen bara var gräddfil, ketchup och chilisås i denna skapelse.. Gott blev det iallafall :)
Tog mig även iväg för att hämta mitt nya körkort idag.. Det är så roligt att se hur ansiktet förändras på 10 år..

Bilden här nedan föreställer alltså mitt gamla körkort (underst) bild tagen februari 2001 och mitt nya (överst) bild tagen februari 2011. Jag surade en del för att jag tvingades göra ett nytt när jag var gravid eftersom ansiktet är så svullet men om man jämför med det gamla så ser man ju att det var trots allt betydligt rundare när jag var 21.


Man ser ju en markant skillnad med jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Huvudsaken är ju att jag fortfarande ser ut som en "ung" kvinna, även på det nya :)

31år till vänster, 21 till höger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar