Leta i den här bloggen

fredag 15 april 2011



Godismässa igår.. Jäklar vad mycket gott på ett och samma ställe.. Kändes som en riktig synd att vara där så barnmorskan på föräldraträffen specifikt pekade på att sockret är en stor bov ifall ni får en tjock bebis... :S.

Jimmy vandrade runt med mig o släptåg och handlade smaskens till firman medan jag plockade i smakprover i min jättelika handväska...




Här är ett axplock av det som gick ner i väskan igår.. :)

Nu är det åter dags för Barnmorskan. Mäta och kolla hjärtljuden och dessutom måste jag hämta ut några tabletter som doktorn hade skrivit ut åt mig sedan blodprovet förra veckan. Ser fram emot denna helg då jag och Jimmy ska mysa tillsammans och grilla ikväll :).

Var det för den delen någon mer än jag som vart vettskrämd av gaslarmet som gick inatt.. Satt och ångestgungade i sängen i flera timmar och väntade på att ryssen skulle anfalla.. Fy sjutton..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar