Leta i den här bloggen

lördag 9 april 2011


Lördag! Emelie och jag såg ut som två katastrofer i håret sist vi sågs.. Emelie hade ju som tidigare nämnts eldat upp en del av sitt hår på ett ljus på Kalles när hon svängde lite för mycket med det. Jag däremot har liksom lagt ner hela det här med skönhet dagen jag blev gravid. Jag har väl försökt smörja och inpacka lite men det är känts så sekundärt till denna graviditet så jag har liksom struntat i det mesta. Idag skulle vi iallafall ta tag i situationen innan det gcik överstyr. Jag och Semlan beställde tid på studio 8 tillsammans.



Såhär såg barret ut innan salongsbesöket. Rött, nött och alltid uppsatt lugg efter luggklippningen i augusti.






Magen i vecka 35.. TUNGT


Semlan i salongen blir tjusig..



Min frisör tyckte mina toppar var riktigt dåliga så det blev nog en decimeter klippt



Efter blev det lunch på Java.



Idag vill jag också önska lilla Nemi välkommen till vår boning. Jimmys bror med flickvän som delar hus med oss har införskaffat en liten tollarvalp som anlände idag. En riktigt kavat liten tjej som inte verkade det minsta berörd av att idag flyttat från mamma och syskon. Fantastiskt söt var hon iallafall.. Hoppas hon och Tudor kommer bli riktigt goda vänner :).




Ja såhär ser håret ut nu. Luggen är trimmad och topparna är kapade.. Skönt känns det även om jag känner mig aningen korthårg. Någon blekning eller färgning blev det inte idag.. Får ta det när bebisen kommit känner jag :)

Nu har vi fått hit min systerdotter Maya som leker med Linnea som ett litet oväder.. Vi har ätit pizza och de har fått lördagsgodis i kojan som de har gjort.. De verkar ha väldans skoj. Få se när vi kommer få dom i säng i kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar