Leta i den här bloggen

söndag 10 april 2011

Söndag blev ingen vilodag..

Vaknade tiiidigt tiidigt vid 5 tiden och låg och vred och vände på mig. Barnen sov i alla fall väldigt lugnt och vaknade inte förrän 8-tiden. När alla var vakna gick vi upp och Jimmy började steka amerikanska pannkakor till frukosten.. Lilla Maya sa att hon aldrig hade fått det så det var roligt att se att det gick ner med en hel del sirap :).

Efter frukost begav vi oss till min bror Stefan och hans fru Nettan som fyllt 47 år i veckan, för att fika. Jag tror säkert vi satt och fikade i några timmar och det var jättetrevligt. Tyvärr så sväller ju fötterna något bedrövligt mycket så jag hade ganska ont när vi åkte därifrån.

Körde hem till mamma och pappa som vill bjuda på köttfärsbiffar och muffins.. Jesus vad mycket skräp man sätter i sig...





När vi väl kom hem så var jag trött, slut och hade ont precis överallt. Jimmy fixade med Linneas cykel medan jag faktiskt somnade ett par timmar..




Nu ser jag verkligen fram till nästa vecka. Föräldrautbildning, godismässa och barnmorska står på schemat. Hoppas vädret håller sig varmt så man kan vara ute lite i veckan också :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar