Leta i den här bloggen

torsdag 14 april 2011

Vecka 36

Idag var det äntligen dags. Jag har väntat på att få gå på föräldrautbildningen vääääldigt länge. Skulle egentligen gått med marsgruppen men fick ett brev hem att jag blivit flyttad till aprilgruppen eftersom marsgruppen var så full och det var många som skulle ha innan mig i den gruppen.

Jag kommer ju säkert vara den som är längst gången i aprilgruppen.. Vagga in som något gigantiskt, svettigt moderskepp medans alla andra är i klädsamma vecka 25 eller nått sånt..

Tre tillfällen ska vi nu ses och diskutera förlossning och annat skoj :). Jag tror inte Jimmy ser fram emot det lika mycket som jag, men med ska han iallafall. Jag hoppas på att träffa någon trevlig blivande mamma som man kan umgås lite med under den kommande mammaledigheten.

Solen lyser ute och jag och Tudde har precis varit ute på en promenad. Träffade på lite grannar och tyckte att Tudde var det mest fantastiska som de någonsin sett.. Jag kan ju inte annat än hålla med :) .

Efter föräldragruppen ska Jimmy ta med mig på godismässan som är i stan nu. Han åker självklart dit i ämbetets vägnar. Supermysigt att får hänga med och se honom "in action" och samtidigt få käka lite karra :)

Magen V 36

Tudde vill bara ligga i solen och mysa nu. Har han riktig tur så är grannens chihuahua ute på deras tomt så då har han någon att sitta och bevaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar