Leta i den här bloggen

lördag 23 april 2011




Glad påsk på er allihopa!

Solen skiner som om det vore högsommar ute.. I mitt sinne skiner inte solen lika mycket idag. Jag har försökt hitta någonting somrigt att få på min ytterst korpulenta kropp men förgäves. Jimmy och Linnea har varit på stan och köpt påskpresent till Linnea och en jättefin skjorta till Grodan. Själv fick jag en Nezeril (som var ytterst efterlängtad vill jag tillägga).

Ishiasen har blivit 10 reser värre de sista dagarna och det kan jag inte annat än att tro att det har att göra med att grodan har ändrat sin position i magen. Kan han ha sjunkit ner och fixerat sig kanske? Det är väl runt dessa dagar han ska göra det.

När jag suckande gnäller till Jimmy och frågar om jag någonsin kommer bli återställd igen så svarar han -Ja absolut, med lite jobb så.

VADÅ JOBB!!
Räcker det inte med allt jobb det varit att bli såhär dessa 9 månader?
Kan jag inte få bli återställd HELT GRATIS?
Jag vill bara springa så mycket fogarna håller, ut på en åker och skrika ut min frustration tills jag låter som en röktant med halsfluss.

Fan vad bra karlar har det. De får ett litet knyte helt gratis, inte det minsta på bekostnad på deras fysik eller hälsa..

Nu lägger jag mig här och väntar på bättre tider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar