Leta i den här bloggen

fredag 1 april 2011

Vecka 34 och barnmorskan.

Idag bar det av till barnmorskan igen för att mäta och lyssna lite på hjärtljuden.. Jimmy har varit med så många gånger nu så nu lämnade han över till en annan av mina bättre hälfter. Semlan hängde med och var minsann en naturlig talang som parter på såna här saker :)

Hjärtljuden var perfekta mellan 150 och 160, men jag oroade mig lite för att han inte hade växt sådär supermycket sedan förra gången. Min oro plus mitt ännu sämre blodvärde denna gång resulterade i att jag ska komma på en till kontroll redan nästa vecka och för att ta lite mer blodprov som ska ordineras av läkare..

Efter barnmorska gick jag om semlan och åt kebab på Isacs Corner och pratade och skrattade som bara vi kan.

Nu har jag och Jimmy varit och handlat, fixat och donat inför morgondagens middagsbjudning. Ska bli väldans skoj att få hit fina Edelbrocks, och Thor/Flybrings för en helkväll.





Vecka 34 i know HUGE!!!

Drar till barnmorskan Carina
Kebab med Semlan
Jimmy gör sockerlag inför morgondagens fördrinkar
Nu gör vi helg... Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar